Zelfstandig ondernemers

Breed aanbod van diensten

Zelfstandig ondernemers kunnen voor tal van zaken bij ons terecht. Zo helpen wij o.a. bij het aanvragen van een Gemeentelijk BBZ krediet voor ondernemers c.q. bedrijven maar ook met het opstellen van een ondernemingsplan, regelen van schulden en allerlei andere zaken die bedrijfsmatig voorkomen.

Hieronder nog een voorbeeld waarover we vaak advies geven:

Algemene voorwaarden en offerte opstellen

Als ondernemer neem je natuurlijk de moeite om jaarlijks je Algemene Voorwaarden door te nemen om te zien of deze nog wel actueel zijn en aansluiten op je huidige bedrijfsactiviteiten en die zo nodig aan te passen en niet te vergeten, te deponeren bij de Kamer van Koophandel.

Offerte

Heb je een verzoek om een offerte op te stellen gekregen dan doe je dat graag maar let wel, doe dat grondig!
Geef in je offerte een duidelijke en eventueel een uitgebreide omschrijving van alle relevante zaken op een aparte bijlage weer. Vergeet niet om je algemene voorwaarden bij te voegen en in je offerte daarnaar te verwijzen.

Belangrijk is om een goed opgestelde opdrachtbevestiging bij te voegen en deze te laten tekenen voordat je met de werkzaamheden begint.

wooden-board-1337232_1280

Akkoord

Is de opdrachtgever akkoord met je offerte en heeft deze de opdrachtbevestiging getekend dan is daarmee duidelijk wat je samen bent overeengekomen en voorkom je achteraf discussies over zaken die je wel of niet moest uitvoeren met het gevolg dat de opdrachtgever de mogelijkheid heeft om de betaling van je factuur uit te stellen.

Meerwerk

Zorg dus altijd dat eventueel meerwerk of aanpassingen tijdens de werkzaamheden schriftelijk worden vastgelegd en door je opdrachtgever voor akkoord worden ondertekend.

Hulp nodig

Heb je geen algemene voorwaarden of problemen met het opstellen van een goede offerte dan kunnen wij je daarbij helpen en zo nodig in samenspraak met jou deze voor je opmaken.

Wij werken samen met: http://www.debestlegalservices.com/