Juridische en financiële hulp Wassenaar

Uw veelzijdige dienstverlener!

Stichting SHDB is een bijzonder veelzijdige dienstverlener op het gebied van budgetbeheer en juridisch advies in Wassenaar Je kunt ons als particulier inschakelen wanneer je kampt met (dreigende) geldproblemen. Maar ook als bedrijf om algemene voorwaarden op te laten stellen. En voor nog veel meer natuurlijk. We vertellen je hieronder graag meer over onze kwaliteiten en mogelijkheden in Wassenaar.

Op weg naar volledige financiële gezondheid in Wassenaar

Iedereen heeft vaste lasten. De hypotheek, verzekeringen, gas, elektra, internet. Zomaar wat voorbeelden van kostenposten die regelmatig terugkeren. Ook in Wassenaar. Voor niemand echt leuk natuurlijk. Maar voor sommige mensen zijn deze lasten zelfs dusdanig problematisch dat ze leiden tot betalingsproblemen en schulden. Is dit in jouw geval ook zo? Of ben je bang dat dit gaat gebeuren als je op dezelfde voet verder gaat? Neem dan Stichting SHDB in de arm! Wij ondersteunen iedereen in Wassenaar met het op orde brengen van de financiële administratie. En indien noodzakelijk bieden wij daar ook schuldhulpverlening aan. Dit doen wij in de vorm van budgetbeheer. Dit betekent dat wij (deels) het beheer over jouw inkomen overnemen en zorgen dat alle vaste lasten betaald worden. Ook regelen wij betalingsregelingen met eventuele schuldeisers. Dat alles op basis van een financieel plan dat wij in overleg met jou opstellen. Met budgetbeheer zorgen we ervoor dat jouw huishoudboekje in Wassenaar weer helemaal op orde komt!

Juridische en financiële hulp Wassenaar

Onze juridische dienstverlening in Wassenaar

Voor ondernemers (en overigens ook voor particulieren) zijn wij in staat verschillende vormen van juridische dienstverlening aan te bieden. Denk hierbij aan het opstellen van de eerder genoemde algemene voorwaarden. Maar ook voor juridische hulp bij offertes en contracten ben je bij ons aan het juiste adres. Moet er bemiddeld worden in een conflict? Ook dan kun je in Wassenaar op ons rekenen. Wij maken hiervoor gebruik van juridisch experts die ruime ervaring hebben met mediation.

Van alle juridische markten thuis

We zetten al onze mogelijkheden in Wassenaar graag even voor je op een rijtje:

• Schuldhulp
  • Budgetbeheer
  • Juridisch advies
  • Juridische dienstverlening
  • Ondersteuning bij de administratie

Voorkom grotere zorgen en bel ons vandaag nog!

Geïnteresseerd in schuldhulp, juridische hulp of één van onze andere diensten? Maak dan snel een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dat kan via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Ook Wassenaar kan bij ons rekenen op gedegen juridisch advies en de meest effectieve schuldhulpverlening!