Schuldhulp

Vertrouw op onze ervaring

Als je op zoek bent naar schuldhulp kun je het beste aankloppen bij Stichting SHDB. Wij hebben jarenlange ervaring met schuldhulp en hebben al talrijke cliënten met veel succes mogen helpen. Wij kunnen je overigens ook ondersteunen als je al eerder een minnelijk of wsnp-traject niet succesvol hebt doorlopen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Maak dan snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek met één van onze adviseurs!

Laat ons je zorgen verlichten

Als je schulden hebt en daar niet zelf uit denkt te kunnen komen, is een keuze voor schuldhulp erg verstandig. Wij begrijpen dat schulden een enorme dagelijkse last kunnen betekenen. De druk van je schuldeiser(s) zorgt ervoor dat je leven op z’n kop komt te staan. Zelf op schuldeisers afstappen om met hen in overleg te treden is echter nog niet zo eenvoudig. Dit behoeft niet alleen lef, maar vooral ook een goed overzicht van je financiële (on)mogelijkheden. Alleen dan is het mogelijk een realistisch plan op te stellen. Met schuldhulp kunnen wij je hierbij ondersteunen. Hieronder lees je wat wij precies voor jou kunnen betekenen.

Schuldhulp

Schuldhulp bij Stichting SHDB

Als je kiest voor schuldhulp bij Stichting SHDB ondersteunen wij je allereerst bij het in kaart brengen van je schulden. Van daaruit stellen we een voorstel op richting jouw schuldeisers. Dit plan is gebaseerd op een vorm van budgetbeheer. Hiervan bieden wij twee varianten aan. De eerste daarvan is beperkt budgetbeheer. In dit geval dragen wij er zorg voor dat al je maandelijkse vaste lasten betaald worden. Het overige deel gaat naar een eigen aparte leefgeldrekening. Dit bedrag mag je naar eigen inzicht besteden. Een andere optie is volledig budgetbeheer. Hierbij beheren wij je volledige inkomen. Wij betalen jouw maandelijkse lasten en keren wekelijks geld uit op je leefgeldrekening. Hier kun je vervolgens de dagelijkse boodschappen mee betalen. Welke optie op het gebied van schuldhulp je ook kiest, bij ons kun je altijd rekenen op:

• Ruime ervaring
  • Brede kennis op het gebied van schuldverlichting
  • Ook ondersteuning bij juridische kwesties
  • Betrokken medewerkers
  • Transparante afspraken

Kom in contact voor schuldhulp

Een kennismakingsgesprek is bij ons volledig vrijblijvend en uiteraard helemaal vertrouwelijk. Voor het maken van een afspraak kun je ons altijd bellen of mailen. Dat kan via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Wacht niet te lang met schuldhulp en schakel snel Stichting SHDB in!