Juridische en financiële hulp Sassenheim

Altijd een oplossing

Zit je in Sassenheim in de schulden en heb je behoefte aan juridisch advies of budgetbeheer? Zowel jij als je schuldeiser willen dan natuurlijk niets liever dan een snelle en gunstige oplossing. Dat is echter niet altijd eenvoudig. Bijvoorbeeld als er sprake is van grote schulden of meerdere schuldeisers. We snappen het goed als je het moeilijk vindt om in contact te treden met je schuldeiser(s). Het is bijvoorbeeld lastig om een betalingsafspraak te maken als je niet echt een goed overzicht hebt van je financiële situatie. Misschien valt het allemaal reuze mee, maar wellicht ook niet. Of je in Sassenheim nu te maken heb met beginnende problemen of al langere tijd in grote geldproblemen verkeert, je kunt ook in Sassenheim altijd rekenen op schuldhulpverlening van Stichting SHDB! Hieronder lees je hoe wij met budgetbeheer ook jouw schulden stapje voor stapje kunnen verminderen.

Ons streven is een schuldenvrij Sassenheim!

Eén van onze kernactiviteiten is budgetbeheer. De naam verraadt het al: bij deze vorm van schuldhulp krijgen wij (deels) het beheer over jouw inkomen. Wij zorgen er daarmee in ieder geval voor dat al je vaste lasten betaald worden. Indien van toepassing wordt een deel ook gebruikt om schulden af te lossen. Afhankelijk van het type budgetbeheer dat je kiest, zijn er vervolgens twee mogelijkheden. Bij de eerste optie (beperkt budgetbeheer) gaat het resterende deel van je inkomen naar een leefrekening die je naar eigen inzicht voor bijvoorbeeld boodschappen en overige rekeningen kunt gebruiken. De tweede optie (volledig budgetbeheer) is iets ingrijpender. Hierbij wordt er wekelijks alleen boodschappengeld op je leefrekening gestort. Met een keuze voor schuldhulpverlening bij ons kies je in Sassenheim altijd voor het volgende:

• Vriendelijke en betrokken medewerkers
  • Grote expertise op het gebied van schuldhulp
  • Volledige transparantie, alles gebeurt alleen met jouw toestemming
  • Wij maken met jou een budgetplan en afspraken met eventuele schuldeisers
  • Ook juridische dienstverlening is bij ons mogelijk, waaronder juridisch advies

Juridische en financiële hulp Sassenheim

Ook voor juridisch advies voor ondernemers in Sassenheim staan wij klaar!

Naast schuldhulp en juridische hulp voor particulieren bieden wij ook juridische dienstverlening voor ondernemers aan. Het opstellen van algemene voorwaarden, contracten en offertes, maar bijvoorbeeld ook conflictbemiddeling: we regelen het allemaal met kunde en enthousiasme. Neem voor alle mogelijkheden op het gebied van juridische hulp in Sassenheim eens contact met ons op!

Wacht niet langer!

Schuldhulpverlening of juridisch advies nodig in Sassenheim? Aarzel niet en bel ons snel! Dat kan via 0252-241400. Een mailtje sturen mag ook, en wel naar info@stichtingshdb.nl. Voor schuldhulp en juridische dienstverlening in Sassenheim is Stichting SHDB jouw beste optie!