Juridische en financiële hulp Oegstgeest

Altijd een uitweg met Stichting SHDB!

Ben je in Oegstgeest op zoek naar schuldhulp of juridische hulp? Dan hoef je niet verder te kijken dan Stichting SHDB! Er is geen uitdaging op financieel-administratief of juridisch gebied die wij in Oegstgeest niet tot een goed einde kunnen brengen. Van schuldhulpverlening voor particulieren tot juridische dienstverlening voor ondernemers: als je ons inschakelt kun je altijd rekenen op een combinatie van klantgerichtheid, enthousiasme en vakkundigheid. Hieronder kom je meer te weten over onze schuldhulpverlening en juridische dienstverlening.

Wij brengen jouw financiën weer in balans

Staat je leven in Oegstgeest op z’n kop vanwege schulden? Of het nu gaat om beginnende geldproblemen of een situatie die misschien wel uitzichtloos lijkt: wij zijn altijd in staat om je in Oegstgeest te helpen. Dat doen wij met budgetbeheer. Dit betekent dat wij jouw inkomen beheren, deels of volledig. Dit klinkt ingrijpend, maar is al vaak een zeer effectieve oplossing gebleken. Met budgetbeheer zorgen wij er onder meer voor dat al je vaste lasten betaald worden. Ook hoef jij geen afspraken te maken met je schuldeisers. Dat doen wij voor je. Bij budgetbeheer door ons kun je bovendien altijd rekenen op:

• Transparantie: dankzij heldere afspraken kom je nooit voor verrassingen te staan
  • Realisme: wij doen geen beloftes die we niet na kunnen komen
  • Expertise: wij hebben ruime ervaring op het gebied van schuldhulp
  • Doelgerichtheid: alles staat in het teken van jouw schuldverlichting
  • Begrip: wij houden rekening met de emoties die bij schulden komen kijken

Juridische en financiële hulp Oegstgeest

Ook voor juridisch advies bij Ondernemend Oegstgeest!

Ben je als ondernemer in Oegstgeest in een juridisch conflict terecht gekomen? Bijvoorbeeld met een klant of leverancier? En ben je daarvoor op zoek naar juridisch advies? Of zoek je een externe partij die kan bemiddelen? Schakel ons dan in voor juridische hulp! Dankzij onze uitgebreide expertise kunnen wij altijd zeer waardevol juridisch advies aanbieden. En op het gebied van mediation hebben wij in Oegstgeest ook al talrijke mooie successen weten te boeken. Tot onze juridische dienstverlening behoort overigens ook het opstellen van algemene voorwaarden, offertes en contracten. Voor veelzijdige juridische dienstverlening moet ondernemend Oegstgeest bij Stichting SHDB zijn!

Laat van je horen!

Zowel bij schulden als juridische kwesties is afwachten vaak geen verstandige keuze. Aarzel daarom niet en doe snel een beroep op ons voor juridische hulp of schuldhulp. Voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek met onze adviseurs kun je ons bellen via 0252-241400. Een mail sturen mag naar info@stichtingshdb.nl. Mogen wij jou aan ons cliëntbestand voor juridisch advies of budgetbeheer in Oegstgeest toevoegen?