Juridische en financiële hulp Noordwijk

Zoek niet verder!

Ben je op zoek naar schuldhulp of juridisch advies in Noordwijk? Dan ben je hier helemaal op de juiste plek! De medewerkers van Stichting SHDB zorgen er namelijk voor dat Noordwijk steeds een beetje meer schuldenvrij wordt! Overigens doen wij nog veel meer dan alleen schuldhulpverlening. Zo kunnen particulieren en ondernemers ons ook inschakelen voor juridisch advies en juridische dienstverlening. Meer weten? Lees dan snel verder!

Een einde aan financiële zorgen

Onze belangrijkste missie is om zoveel mogelijk mensen in Noordwijk en omgeving op weg te helpen naar een schuldenvrij bestaan. In sommige gevallen kloppen mensen bij ons aan die weliswaar nog geen schulden hebben, maar wel de nodige hulp kunnen gebruiken bij hun financiële administratie. Wij zorgen ervoor dat deze geordend wordt en blijft. Door eenvoudigweg inzichtelijk te maken hoe mensen er financieel voorstaan, hebben wij al bij veel mensen in Noordwijk ernstige geldproblemen voorkomen. In andere gevallen hebben onze cliënten al wel (grote) geldzorgen. In dat geval zetten wij meestal een vorm van budgetbeheer in. Dit betekent dat wij de controle over jouw inkomen (deels) overnemen. Voor een korte of langere periode. Wij begrijpen dat dit behoorlijk ingrijpend klinkt. Tegelijkertijd is budgetbeheer een bijzonder effectieve methode om ervoor te zorgen dat schulden afgelost worden en vaste lasten betaald blijven worden. En uiteraard zorgen we ervoor dat je nog genoeg geld voor dagelijkse boodschappen overhoudt. Schuldhulpverlening bij Stichting SHDB betekent:

• Ruime ervaring met schuldhulp
  • Verschillende vormen van budgetbeheer, dus altijd maatwerk
  • Medewerkers die bekend staan op persoonlijke betrokkenheid
  • Wij regelen de contacten met jouw schuldeisers
  • Altijd inzicht in je eigen situatie met ons online cliëntenportaal

Juridische en financiële hulp Noordwijk

Ook voor juridische hulp in Noordwijk

Onze dienstverlening beperkt zich niet tot schuldhulpverlening. Wij hebben ook ruime expertise op het gebied van juridische hulp in huis. Particulieren in Noordwijk kunnen wij bijvoorbeeld ondersteunen wanneer zij een dagvaarding hebben ontvangen. Maar wij zijn er ook voor ondernemers in Noordwijk. Mediation bij conflicten, het opstellen van algemene voorwaarden en ondersteuning bij het opmaken van offertes: dit zijn slechts enkele voorbeelden van juridische dienstverlening die wij jouw bedrijf kunnen aanbieden. En net als in het geval van schuldhulp, kun je ook bij onze juridische hulp rekenen op maatwerk en oprechte persoonlijke betrokkenheid.

Juridisch advies of budgetbeheer in Noordwijk

Schuldhulp of juridisch advies nodig? Wij staan klaar om jou in Noordwijk te ondersteunen. Bel voor een vrijblijvend adviesgesprek met 0252-241400. Of mail naar info@stichtingshdb.nl. Word ook jij door ons juridisch advies in Noordwijk ook een tevreden cliënt van Stichting SHDB?