Juridische en financiële hulp Katwijk

Wij zijn er om jou te helpen!

Ben je in Katwijk op zoek naar juridisch advies of budgetbeheer? Dan zit je bij Stichting SHDB helemaal goed! Onze zeer betrokken mensen helpen iedereen die wel wat assistentie kan gebruiken bij het op orde houden en brengen van de administratie. Maar je bent bij ons ook aan het juiste adres als je bijvoorbeeld juridisch advies of hulp bij budgetbeheer nodig hebt. Ons cliëntenbestand bestaat uit zowel particulieren als zakelijke klanten. Laten we eens bekijken wat wij voor beide groepen in Katwijk kunnen betekenen.

Juridisch advies voor particulieren in Katwijk

Heb je te maken met schulden? Wij begrijpen als geen ander hoe enorm vervelend dat is. Er zijn echter twee dingen die je moet onthouden. Ten eerste ben je niet de enige, ook niet in Katwijk. En ten tweede is er altijd een positieve uitweg. Denk je dat je deze zelf niet kunt vinden? Dan staan wij voor je klaar! Wij hebben veel ervaring met schuldhulpverlening en hebben al voor veel mensen in Katwijk een positief verschil kunnen maken. Je kunt bij ons bijvoorbeeld kiezen voor schuldhulp in de vorm van beperkt of volledig budgetbeheer. Maar voor welke vorm schuldhulpverlening je ook kiest: samen met jou maken we vooraf altijd realistische en heldere afspraken. Wij bieden daarnaast ook schuldhulpverlening aan in combinatie met juridische hulp. Bijvoorbeeld als je gedagvaard bent vanwege een openstaande schuld. Maar ook als je juridisch advies nodig hebt en geen schulden hebt kunt je natuurlijk bij ons terecht. Onze diensten die wij in Katwijk voor jou te bieden hebben op een rijtje:

Juridische en financiële hulp Katwijk

Voor ondernemers

Ook ondernemers kunnen bij ons in Katwijk terecht voor administratieve vraagstukken en kwesties op het gebied van juridische dienstverlening. Een concreet voorbeeld: het is bijzonder verstandig om als bedrijf algemene voorwaarden op te stellen en deze te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Hiermee kun je problemen met klanten voorkomen (en dus ook toekomstige kosten voor juridische hulp besparen). Heb je nog geen algemene voorwaarden opgesteld en kun je hier wel wat hulp bij gebruiken? Het inschakelen van Stichting SHDB is dan een uitstekend idee!

Meer informatie voor juridisch advies of schuldhulp in Katwijk

Ben je benieuwd op welke manier wij ook voor jou in Katwijk een positief verschil kunnen maken? Aarzel dan niet en neem snel contact met ons op. Dat kan via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Wij treden in Katwijk graag vrijblijvend met je in gesprek voor juridische dienstverlening om rustig al jouw mogelijkheden door te nemen.