Juridische hulp

Altijd optimale resultaat, dat is onze missie!

Iedereen kan in een situatie terechtkomen waarin juridische hulp noodzakelijk is. Dat geldt zowel voor particulieren als ondernemers. Denk bijvoorbeeld aan conflicten op het gebied van werk en inkomen, wonen of relaties. Maar ook als er geen sprake is van een geschil kan hulp op juridisch gebied van pas komen. Als je er voor kiest om ondersteuning in te schakelen, dan wil je er ook op kunnen vertrouwen dat je het optimale resultaat uit de omstandigheden haalt. Kies daarom altijd voor de juridische experts van Stichting SHDB!

Voor particulieren…

Heb je een dagvaarding ontvangen en weet je niet wat je ermee aanmoet? Schakel dan hulp van Stichting SHDB in! Wij kunnen je adviseren over de te nemen vervolgstappen, en kunnen je hierbij ook uitstekend ondersteunen. Juridische hulp bij dagvaardingen is slechts een enkel voorbeeld van de assistentie die wij kunnen bieden. Ook bij arbeidsconflicten, geschillen met overheidsinstanties en consumentenzaken kun je rekenen op onze uitgebreide expertise. Neem voor meer informatie over alle mogelijkheden contact met ons op!

…en ondernemers

Als ondernemer ben je natuurlijk graag bereid om een potentiële klanten van een vrijblijvende offerte te voorzien.

Juridische hulp

Het is echter wel belangrijk dat deze op een grondige manier opgesteld wordt. Alle belangrijke zaken moeten nauwkeurig beschreven worden, eventueel in een extra bijlage. Denk er eveneens aan om algemene voorwaarden aan de offerte toe te voegen, of daar in elk geval naar te verwijzen. Leg eventueel meerwerk ook altijd schriftelijk vast. Discussies achteraf worden zo voorkomen. Heb je hulp nodig bij het opstellen van offertes? Of algemene voorwaarden? Dan kun je onze juridische experts met een gerust hart inschakelen!

Onze kernkwaliteiten

Of je nu particulier of ondernemer bent, een keuze voor juridische hulp bij Stichting SHDB betekent altijd een keuze voor:

• Veelzijdigheid: wij zijn van alle juridische markten thuis
  • Maatwerk: bij ons geen standaard antwoorden!
  • Een concurrerend tarief: bij ons betaal je niet de hoofdprijs voor hulp
  • Klantvriendelijkheid: jouw juridische situatie is onze zorg
  • Flexibiliteit: wij kunnen snel schakelen bij veranderende omstandigheden

Hulp nodig? Maak snel een vrijblijvende eerste afspraak!

Als je assistentie op juridisch gebied nodig hebt, kun je altijd vertrouwen op de juridische expertise van Stichting SHDB! Behoefte aan een oriënterend kennismakingsgesprek voordat je ons inhuurt? Dat kan! Maak daarvoor een afspraak via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Waardevolle juridische hulp aanbieden: dat is waar wij voor staan!