Juridische dienstverlening

Op alle vragen een antwoord

Behoefte aan juridische dienstverlening? Neem dan Stichting SHDB in de arm! In Katwijk en ruime omstreken hebben wij inmiddels een erg goede reputatie opgebouwd dankzij onze juridische expertise. Een belangrijke pijler van ons succes is dat wij maatwerk leveren. Wij zijn niet van de standaard dienstverlening. In plaats daarvan maken wij een gedegen analyse van jouw persoonlijke juridische situatie. Op basis daarvan brengen leveren we gepersonaliseerde dienstverlening. Met onze dienstverlening zorgen wij ervoor dat je juridisch altijd sterker staat!

Gedagvaard? Geen nood!

We komen het vaak tegen: mensen hebben een dagvaarding van de deurwaarder ontvangen en hebben geen idee wat ze ermee aanmoeten. Je zou zeker niet de eerste zijn als je het lastig vindt om te begrijpen wat er allemaal in de dagvaarding staat. Laat staan welke juridische stappen je het beste kunt zetten. De beste beslissing die je in een dergelijk geval kunt nemen is vertrouwen op de juridische dienstverlening van Stichting SHDB. Wij hebben ruime ervaring met dit soort situaties. En wist je al dat we je kosteloos kunnen adviseren over de opties die tot je beschikking staan? Natuurlijk kunnen wij je ook over al je andere juridische vragen van gedegen advies voorzien. Als je ons belt of mailt via onderstaande contactmogelijkheden vertellen we je hier graag meer over. Ongeacht je vraag of situatie kun je bij ons altijd uitgaan van:

• Transparante afspraken
  • Korte lijntjes en dus flexibiliteit
  • Vriendelijke en betrokken medewerkers
  • Veelzijdige dienstverlening
  • Helder taalgebruik

Juridische dienstverlening

Juridische ondersteuning voor ondernemers

Wij zijn er niet alleen voor particulieren, maar bieden ook ondernemers juridische dienstverlening. Heb je een klant die niet betaalt? Of een leverancier die niet levert? Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Wij kunnen je hierbij uitstekend van dienst zijn. Met advies en meer. Wellicht is er nog geen sprake van een geschil, maar wil je er wel alles aan doen om die in de toekomst te voorkomen. Ook dan kunnen wij met onze dienstverlening het verschil maken. Wij stellen bijvoorbeeld met plezier juridisch waterdichte offertes en algemene voorwaarden voor je op.

Neem voor waardevolle dienstverlening contact met ons op!

Het zal helder zijn: voor het inschakelen van juridische assistentie hoef je niet verder te zoeken dan Stichting SHDB. Wij zijn te bereiken via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Wij leveren juridische dienstverlening waar je ook écht wat aan hebt!