Juridisch advies

Betaalbaar en persoonlijk betrokken

Heb je juridisch advies nodig? Als particulier of bedrijfsmatig? Aarzel dan niet en doe een beroep op Stichting SHDB! Tot onze zeer tevreden klanten behoren zowel particulieren als ondernemers. Wij zijn flexibel, vakkundig en staan bekend om onze persoonlijke betrokkenheid. Onze juridische experts maken een gedetailleerde analyse van jouw specifieke situatie en zijn op basis daarvan in staat op maat gesneden advies uit te brengen. Benieuwd naar wat wij op juridisch gebied voor jou kunnen betekenen? Lees dan snel verder!

Onze veelzijdigheid

Zaken die om juridisch advies vragen zijn vaak geen kleinigheden. Er is bijvoorbeeld sprake van een conflict op het gebied van arbeid, huur of koop. Of denk aan schuldenproblematiek die tot een dagvaarding leiden. Dit zijn vaak kwesties die niet alleen financieel, maar zeker ook emotioneel een behoorlijk grote impact kunnen hebben. Je wilt dan ook niets liever dan een snelle en vakkundige afwikkeling. Als je je hierover wilt laten adviseren, wil je dat natuurlijk niet aan de eerste de beste overlaten. Vertrouw daarom altijd op de expertise en persoonlijke betrokkenheid van Stichting SHDB! Wij zijn in staat waardevol advies te bieden bij uiteenlopende juridische geschillen en hebben veel ervaring met conflictbemiddeling. Wij hebben dan ook al regelmatig een gang naar de rechtbank voorkomen!

Juridisch advies

Maar er is bij ons meer te halen dan alleen uitstekende adviezen bij conflicten. Zo huren ondernemers ons ook regelmatig in voor hulp bij het opstellen van bijvoorbeeld offertes en algemene voorwaarden. Onze veelzijdigheid op juridisch terrein is groot. Ongetwijfeld kunnen we ook jou met ons juridisch advies van dienst zijn! Jouw tevredenheid is onze missie!

Onze voordelen op een rijtje

Als je kiest voor advies van Stichting SHDB maak je altijd een verstandige keuze. Bij ons kun je namelijk profiteren van:

• Vakkundig advies
  • Brede expertise op juridisch gebied
  • Advies voor zowel ondernemers als particulieren
  • Adviseurs die zeer betrokken zijn
  • Geen omslachtig taalgebruik, wij staan voor duidelijkheid

Laat zo snel mogelijk van je horen!

Heb je vragen op juridisch gebied? Er is dan geen betere optie dan je vakkundig te laten adviseren door Stichting SHDB! Wil je vrijblijvend kennismaken en van gedachten wisselen met één van onze adviseurs? Geen probleem! Bel voor een afspraak met 0252-241400, of mail naar info@stichtingshdb.nl. Stichting SHDB is jouw partner voor betrouwbaar juridisch advies!