Juridische en financiële hulp Hillegom

Op weg naar een schuldenvrije toekomst

Wil je juridisch advies of schuldhulp in Hillegom? Of word je onder druk gezet door schuldeisers? Dit kan enorm veel stress opleveren. Je zou niet die eerste zijn als je hierdoor je telefoon niet meer opneemt en de deurbel negeert. Maar ook als de situatie nog niet zo ernstig is kunnen schulden een hele impact op je gemoedstoestand hebben. Bovendien begrijpen wij als juridische dienstverlener als geen ander hoe lastig het kan zijn om hier helemaal alleen uit te komen. Vaste lasten houden immers geen rekening met geldproblemen. Herken jij je hierin? Schakel dan snel Stichting SHDB in voor juridische dienstverlening en schuldhulpverlening in Hillegom! Onze missie is om iedereen in Hillegom schuldenvrij te krijgen. Wij helpen iedereen en oordelen niet. Wij kijken naar de toekomst, uiteraard zonder de oorzaken van de geldproblemen te negeren. Ook als je juridische hulp nodig hebt, staan wij voor je klaar. Dat geldt ook trouwens ook voor ondernemers in Hillegom. We vertellen je hieronder meer over.

Schuldhulp: onze benadering

Wij boeken in Hillegom veel succes met budgetbeheer. Dit is een vorm van schuldhulpverlening waarbij wij jouw budget beheren. Wij hanteren twee soorten budgetbeheer: beperkt of volledig. Bij de eerste variant zorgen wij ervoor dat jouw vaste lasten betaald worden. Het overige deel van je inkomen gaat naar een leefgeldrekening die je naar eigen inzicht mag gebruiken. Bij volledig budgetbeheer gebruiken wij jouw inkomen om al je lasten te betalen. Op jouw rekening wordt wekelijks geld gestort waarmee je boodschappen kunt doen. Vooraf maken we met jou en eventuele schuldeisers heldere afspraken of jouw en onze verantwoordelijkheden gedurende periode dat de schuldhulp loopt.

Juridische en financiële hulp Hillegom

Ons juridisch advies in Hillegom

Ons dienstenpakket is uitgebreider dan uitsluitend dan schuldhulp. Ook juridische hulp behoort tot de mogelijkheden. Dit geldt voor particulieren, maar zeker ook voor ondernemers. Voorbeelden van juridische dienstverlening die wij in Hillegom aan ondernemers kunnen bieden zijn:

• Advies bij conflicten
  • Conflictbemiddeling
  • Juridisch advies bij het opstellen van algemene voorwaarden
  • Hulp bij het opstellen van offertes
  • Advies bij het opstellen van en vragen over contracten

Wij helpen u met juridische dienstverlening in heel Hillegom!

Heb je in Hillegom te kampen met schulden? Of zit je met de handen in het haar vanwege een kwestie die dringend juridisch advies behoeft? Particulier of bedrijfsmatig? Laat de problemen niet nog groter worden! Kom eens langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek met onze adviseurs. Maak daarvoor snel een afspraak via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Stichting SHDB vindt altijd een uitweg en helpt heel Hillegom met budgetbeheer of juridisch advies!