Diensten

Veelzijdige dienstverlening voor iedereen

Diensten, de Stichting Schuldhulp Duin en Bollenstreek (SHDB)biedt hulp op het gebied van schuldsanering, inkomensbeheer, administratieve ondersteuning en juridisch vraagstukken. Onze diensten variëren van schuldhulp en budgetbeheer, tot hulp bij o.a. het opstellen van brieven, contracten, algemene voorwaarden en hulp bij het voeren van juridische procedures.

Werkwijze

Heeft u financiële problemen of schulden waar u zelf niet meer uit komt, dan staan de professionele vrijwilligers van de Stichting voor u klaar om u te ondersteunen met raad en daad en kunnen snel schakelen als dat nodig is.

Heeft u privé- of zakelijke juridische problemen die u niet zelf kunt oplossen óók dan kunnen wij u helpen. Bijvoorbeeld als u gedagvaard bent en verweer wil voeren maar niet weet hoe dat moet of bij een huur- of arbeidsconflict, opstellen van een contract of beoordelen van een contract wat u krijgt aangeboden, opdrachtbevestiging en algemene voorwaarden.

Kom direct langs of bel ons 0252-241400 voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of mail naar: info@stichtingshdb.nl dan nemen wij contact met u op. Een afspraak is snel gemaakt en schikt het niet overdag, geen probleem u kunt bij ons ook in de avond of op zaterdag terecht.

Een 1e (altijd kosteloos) gesprek gaan wij samen met u na of de Stichting SHDB in staat is u te helpen en of wij voor uw vraag of probleem de juiste deskundigheid in huis hebben.

Als wij tijdens het gesprek moeten vaststellen dat wij u in het geheel niet kunnen helpen, wordt u doorverwezen naar de instanties of relaties die over de vereiste expertise beschikken om u wel van dienst te kunnen zijn.

canstockphoto15418284