Juridische en financiële hulp Den Haag

Verrassend veelzijdige juridische dienstverlening

Voor schuldhulpverlening of juridisch advies en juridische hulp in Den Haag is het verstandig om zo snel mogelijk contact op te nemen Stichting SHDB. Wij ondersteunen zowel particulieren als particulieren met een bijzonder veelzijdig dienstenpakket. Hieronder lichten wij de opties graag voor je toe.

Licht aan het einde van de tunnel met budgetbeheer

Heb je in Den Haag te maken met schulden? Of ben je hard op weg om in financiële problemen terecht te komen? Wacht dan niet langer en wend je tot schuldhulp van Stichting SHDB! Met onze schuldhulpverlening hebben wij al voor veel mensen in Den Haag voor licht aan het einde van de financiële tunnel gezorgd. Als je bij ons kiest voor budgetbeheer in Den Haag, zorgen wij er onder meer voor dat jouw inkomen gebruikt wordt om al je vaste lasten te betalen. Dan heb je daar geen omkijken meer naar! Ook stellen wij (indien nodig) een betalingsregeling op met je schuldeisers. Overigens kun je ook bij ons terecht als je gewoon wat moeite hebt om je administratie op orde te krijgen. Of voor juridisch advies. Bijvoorbeeld bij een dagvaarding. Bel ons voor informatie over alle mogelijkheden!

Juridische en financiële hulp Den Haag

Juridische dienstverlening: ook voor ondernemers in Den Haag

Onze expertise reikt verder dan alleen juridische hulp en schuldhulpverlening voor particulieren in Den Haag. Wij zijn er ook voor juridische hulp en advies voor ondernemers in Den Haag. Wij begrijpen dat een leven als ondernemer bijna per definitie een druk bestaan betekent. Denk alleen al aan alle administratieve zaken die geregeld moeten worden. Bijvoorbeeld het opstellen en periodiek updaten van algemene voorwaarden. Goed geformuleerde algemene voorwaarden kunnen je bij onverhoopte conflicten met klanten en/of leveranciers een hoop juridische ellende besparen. Moet je nog algemene voorwaarden op laten stellen? Of wil je ze eens door een expert door laten nemen? Kies in Den Haag dan voor juridisch advies van Stichting SHDB! Overigens bieden wij nog veel meer vormen van juridische dienstverlening aan. Bijvoorbeeld:

• Advies bij juridische conflicten
  • Bemiddeling bij conflicten
  • Vragen over wetgeving
  • Assistentie bij het opstellen van offertes
  • Ondersteuning bij het opstellen van uiteenlopende soorten contracten

Schuldhulpverlening of juridische hulp nodig? Bel ons!

Wij begrijpen dat je in Den Haag het liefst vandaag nog van je schulden af wilt. Net als van eventuele juridische problemen natuurlijk. Tegelijkertijd zijn realisme en zorgvuldigheid hierbij geboden. Schakel daarom Stichting SHDB in voor schuldhulpverlening of juridisch advies! Wij weten voor elk financieel, administratief en juridisch probleem een haalbare en effectieve oplossing te realiseren. Maak snel een vrijblijvende eerste afspraak via 0252-241400 of info@stichtingshdb.nl. Den Haag kan voor budgetbeheer of juridisch advies op ons rekenen!