30 december 2018

Budgettrainingen

Vorige week hebben wij de 1e budgettrainingen gehouden mochten deelnemers verwelkomen uit Katwijk, Oegstgeest en Zoetermeer. Na afloop waren de deelnemers dol enthousiast en kregen de raad om deze training maandelijks te herhalen en wat wij ook van voornemen zijn.

Onder de deelnemers waren een aantal jongeren in de leeftijd van 15- tot 20 jaar die na afloop ons complimenteerde met de opzet van de training en ons vroegen om deze training ook op middelbare scholen te houden omdat zij van mening zijn dat dit een zeker bij jongeren zal aanslaan. Dat wij dit zeker in overweging nemen lijkt mij vanzelfsprekend gezien hun enthousiasme na de training te hebben bijgewoond en het gehele programma op een USB stick meekregen om thuis te oefenen.

Dank aan onze Stagiaire en Vrijwilligers die deze training hebben opgezet en ook aan het NIBUD waarvan wij, met hun toestemming, een aantal van hun programma onderdelen konden – en ook kunnen blijven gebruiken.

KOSTEN:

De training is gratis en je kunt je je kunt inschrijven via de link, die wij vrijdag a.s. op Facebook plaatsen dus…. let daar op en vergeet vooral niet aan te geven of je aan de ochtend-  middag – of avondtraining wilt deelnemen i.v.m. het beperkte  aantal plaatsen.

LEREN:

De training is er opgericht om je direct inzicht te geven in je maandelijks komsten en uitgaven zodat je vooraf weet wat je overhoud voor iets extra’s.

Wat leer je zoal:

O.a. leer je om inzicht te krijgen in je inkomsten en uitgave en zowel per maand als over het hele jaar en rekening leert houden met extra uitgaven en deze in een programma te verwerken en héél belangrijk, ook bij te houden.

Wat heb je nodig voor deelname:

Een laptop of tablet waar je de USB stick met ons programma op aan kunt aansluiten. Heb je geen Laptop of tablet, geef dat dan aan als je inschrijft dan kunnen wij daar rekening mee houden en zorgen dat je toch actief kan meedoen met de training oefeningen.

Wanneer weer een Training:

Op donderdagavond de 21e en vrijdagochtend de 22e februari houden wij weer twee trainingen. Het inschrijfformulier komt deze week op Facebook en onze website.

Meld je nu aan voor een budgettraining!