27 december 2016

Bezet en overdag geen tijd

Bezet en overdag geen tijd maar je wil wel vrijblijvend met ons een gesprek over Schuldhulpverlening, Budgetbeheer, Juridische- of onderneming gerelateerde zaken?

Dat kan je bij ons ook ‘s-avond of op zaterdagochtend bij ons terecht.  Het is wel belangrijk dat je de moeite neemt om eerst even te bellen voor het maken van een afspraak zodat we voldoende tijd kunnen inplannen om met je van gedachte te wisselen. Een mailtje mag natuurlijk ook!

Uit ervaring weten wij dat het altijd een hele stap is om hulp te vragen en kunnen ons voorstellen dat je niet zomaar naar ons kantoor wil komen zodat anderen je kunnen zien. Maak je geen zorgen want we zitten in een gebouw waar meerdere bedrijven zijn gevestigd en kantoren hebben waar dagelijks mensen langskomen.

Vindt je het toch een probleem om naar ons kantoor te komen dan bieden wij je de mogelijkheid om bijvoorbeeld bij je thuis of op een andere locatie met je van gedachte te wisselen om je privacy te waarborgen.

Afspraak maken kan op werkdagen tussen 10.00 – en 16.00 uur op nr: 0252-241400 of na 16.00 uur op nummer: 06-27462260 je kunt ook een mail sturen naar: info@stichtingshdb.nl je ontvangt dan dezelfde dag nog een reactie van ons, ook in het weekend!

Wij zijn aangesloten bij het College Bescherming Persoonsgegevens onder nr. m1470136